Co je Aplikace SMS výpis?

Aplikace SOLUS pro mobilní telefony se systémy Android a iOS poskytuje rozšíření úspěšné služby SMS výpis, díky které můžete kdykoliv a z jakéhokoliv místa v ČR ověřit, jaké informace jsou o vás vedeny v Registru FO sdružení SOLUS. Aktuální a spolehlivou informaci získáte do několika minut po odeslání žádosti o SMS výpis.

Co potřebuji, abych mohl aplikaci SMS výpis použít?

Stejně jako u SMS výpisu je základěm služby SIN kód, který generuje sdružení SOLUS. SIN kód slouží jako Váš jednoznačný identifikátor, který zajistí, že se na Váš dotaz vrátí z registru odpověď s Vašimi záznamy. Pokud ještě svůj osobní kód SIN nemáte, můžete o něj požádat vyplněním Žádosti o přidělení kódu SIN.

Svůj osobní kód SIN obdržíte buď SMSkou na číslo Vašeho telefonu nebo poštou (do vlastních rukou výhradně jen adresáta) na adresu, kterou uvedete v elektronické žádosti.

SIN si pečlivě uschovejte – díky němu můžete opakovaně podle potřeby získávat SMS výpisy během několika málo minut a za výhodnější cenu , než tradiční výpis v papírové podobě.

 

Proč bych měl použít aplikaci?

Aplikace má oproti základnímu výpisu několik zásadních výhod:

  1. zvýhodněná cena druhého a každého dalšího výpisu pořízeného aplikací,
  2. sama připraví objednávací SMS

A pro Android navíc obsahuje přehledný archiv došlých výpisů.

Kolik to stojí?

Ceník pro službu, která vás zajímá, si můžete rozkliknout níže.

Cena za vygenerování a zaslání kódu SIN prostřednictvím SMS je 30 Kč.

Cena za vygenerování a zaslání kódu SIN poštou doporučeně je 80 Kč.

Objednávací SMS:

  • cena SMS dle tarifu Vašeho operátora,

Příchozí SMS obsahující výpis:

  • první příchozí SMS obsahující SMS výpis 99 Kč (včetně DPH),
  • druhá a každá další SMS obsahující SMS výpis 30 Kč (včetně DPH).

Příchozí SMS – oznámení chyb při zadávání SIN v objednávací SMS:

  • první tři chybné pokusy 0 Kč,
  • čtvrtý a každý další pokus 99 Kč (včetně DPH).

Jedná se o pokusy provedené v rámci 24 hodin od prvního chybného pokusu.

Kde stáhnu aplikaci?

Aplikaci si můžete stáhnout z oficiálního úložiště:

image007

 

 

Jak používat aplikaci?

Po přečtení úvodní obrazovky stiskněte tlačítko Pokračovat. Na další obrazovce vložte svůj osobní SIN kód, který vám byl vygenerován sdružením SOLUS. Tento kód je složen z osmi písmen. Po vložení SIN kódu stiskněte tlačítko Zaregistrovat. Na další obrazovce zvolte svůj vlastní 4 číselný PIN, který budete používat pro přístup do aplikace, poté stiskněte tlačítko Přihlásit. Nyní se nacházíte v základním menu aplikace.

Pro spuštění animace klikněte na obrázek.

SMSvypis_1_spusteni

Pro správnou funkci aplikace je nutné zadat do aplikace číslo mobilního telefonu, ve kterém aplikaci používáte. Poklepejte na řádek s textem „Telefonní číslo“ a vložte telefonní číslo bez předpony +420. Stiskněte OK.

Pro spuštění animace klikněte na obrázek.

SMSvypis_2_zadani-tel-cisla

Pro Android:

O výpis požádáte stisknutím tlačítka Žádost o SMS výpis z Registru FO. Aplikace Vám zobrazí podmínky objednání SMS výpisu a vyzve Vás k potvrzení. Po potvrzení aplikace potvrdí odeslání požadavku.

Pro spuštění animace klikněte na obrázek.

SMSvypis_3_poslani-zadosti-o-vypis_001

 

Pro iOS:

O výpis požádáte stisknutím tlačítka Připravit SMS se žádostí o Výpis. Aplikace Vám zobrazí podmínky objednání SMS výpisu a vyzve Vás k potvrzení. Po potvrzení aplikace sestaví objednávací SMS, kterou odešlete.

Pro spuštění animace klikněte na obrázek.

Při odesílání druhé a další SMS zprávy bude objednávací SMS ve tvaru „SOLUS VášosobníSIN R identifikační kód“ např.:

 

 

 

Pro Android:

Po přijetí SMS výpisu se v menu na tlačítku Archiv objeví vykřičník. Po kliknutí na tlačítko Archiv se zobrazí archiv s SMS výpisy. Jednotlivé SMS výpisy se dají rozkliknout na jednotlivé položky.

Pro spuštění animace klikněte na obrázek.

SMSvypis_4_prijeti-vypisu

Pro iOS:

SMS s výpisem naleznete ve Vašich přijatých SMS. První příchozí SMS přijde z čísla 902 02 099, druhý a každý další výpis přijde z 902 02 030.

 

Pomocí Připomínky si lze nastavit dobu, po které se aplikace připomene. Tuto možnost je vhodné využít například po zaplacení dluhu pro ověření, zda byl záznam v registru aktualizován.

Členské společnosti sdružení SOLUS mají povinnost aktualizovat databázi minimálně jednou měsíčně, a to vždy do 10. dne v kalendářním měsíci podle stavu k poslednímu dni předchozího měsíce, nicméně v případě víkendu nebo státního svátku může dojít ke zpoždění. Proto doporučujme vyčkat do 15. dne v měsíci.

Pro spuštění animace klikněte na obrázek.

SMSvypis_5_pripominka

Pokud jste nenašel nebo nenašla všechny potřebné odpovědi, zkuste se podívat na naše Často kladené otázky nebo konktaktujte Klientský servis sdružení SOLUS na čísle 222 368 707.